Yıldırım İlçesi Sosyal Yardımlaşma Ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Personel Alım İlanı
Yıldırım İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirlenen şart ve usullere göre 3(üç) adet "Büro Görevlisi" unvanlı personel alınacaktır.
Aşağıda belirlenen şartları taşıyan adayların, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü internet sitesi üzerinden http://vakifilan.aile.gov.tr adresinden online olarak müracaat etmeleri gerekmektedir. Müracaat süresi 15.11.2022 - 29.11.2022 tarihleri arasıdır. Evrak teslim adresi Yıldırım Kaymakamlığı Şükraniye Mah. 7.Mercan Sk. No:3 adresinde bulunan Vakıf Bürosudur. Evrak teslim tarihi 30 Kasım 2022 tarihinde başlayıp 06 Aralık 2022 tarihi saat 17:00 ' de sona erecektir.
PERSONEL ALIMINDA ARANACAK ŞARTLAR
Alınacak adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekmektedir.
1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
4. Erkek adaylar için Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,
5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
7. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.
8.Adli Sicil kaydı bulunmamak,
9. 4 Yıllık eğitim veren Yükseköğretim Kurumlarına bağlı; Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Sosyoloji, Psikoloji, Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler Bölümlerinden mezun olmak,
10. 2021 ve 2022 yıllarında ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından KPSS P3 puan türünden en az-60-(Altmış) puan almış olmak,
11. Tercihen En az B sınıfı ehliyet sahibi olmak ve aktif olarak araç kullanabilmek,
12. Tercihen Bilgisayar Sertifikasına sahip olmak, veya mezun olduğu okulda zorunlu/ortak/seçmeli dersi alan bu hususu resmi belgelemek,
13.Adrese dayalı Nüfus Kayıt sistemine göre, başvuru tarihi itibariyle 30 gün süre ile Yıldırım ilçesinde ikamet ediyor olmak,
14.Her türlü mevsim ve iklim şartında görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalığı ile vücut sakatlığı ile özrü bulunmamak.(Göreve başlaması uygun bulunan adaylardan bu durumu belirtir tam teşekküllü bir hastaneden alınmış sağlık raporu istenecektir.)
BAŞVURU AŞAMASINDA İSTENİLECEK BELGELER:
1. TC Kimlik kartı fotokopisi
2. Diploma / Mezuniyet Belgesi (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)
3. KPSS Sonuç Belgesi (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)
4.Son 6 ay içerisinde çektirilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf.
5.Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemine göre, başvuru tarihi itibariyle Yıldırım ilçesinde 30 gün süre ile ikamet ettiğini gösterir Yerleşim Yeri Belgesi (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)
6. Nüfus Kayıt Örneği (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)
7.Adli Sicil belgesi (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)
8. Erkek adaylar için Askerlik Terhis belgesi veya Askerlikle ilgilisi olmadığına dair belge (e-devlet uygulaması üzerinden temin edilebilmektedir.)
9. A4 kağıdının bir yüzünü geçmeyecek şekilde bilgisayarda hazırlanmış özgeçmiş,
10. Varsa en az B sınıfı Sürücü Belgesi Fotokopisi
11. Varsa Bilgisayar Sertifikası veya Lisans Eğitim Döneminde Bilgisayar Dersi aldığına dair Transkript
İŞE ALIM SÜRECİ
Adaylar tarafından online olarak yapılan başvuru “Ön Başvuru” niteliğindedir.’’Başvuru aşamasında istenecek belgeler’’ kısmında yer alan belgeler evrak teslim tarihlerinde Vakıfa teslim edilmesi gerekmektedir.Belgelerin Vakıfa teslim edilmesi sonrasında başvuru gerçekleşmiş olacaktır. Bu evrakları teslim etmeyen ya da eksik evrakı bulunan adayların başvuruları geçersiz olacaktır. Evrak teslimi vakıfta elden teslim alınacak olup 30 Kasım 2022 tarihinde başlayıp 6 Aralık 2022 tarihi saat 17.00' ye kadar yapılacaktır.
Belgelerin teslim edilmesi sonrasında başvurusu kesinleşen adaylar arasından Vakıfça belirlenen şartlara uygunluğa göre Kamu Personel Seçme Sınavında KPSS P3 türünde almış oldukları puanlar itibariyle sıralanarak, en yüksek puanlı 15 kişi (alınacak personel sayısının 5 katı aday) mülakata çağırılarak alınacak 3 kişi belirlenecektir.
Mülakat 9 Aralık 2022 tarihi Cuma günü saat 14.00' da Yıldırım Kaymakamlığı Hizmet Binasında Kaymakamlık Toplantı Salonunda yapılacaktır.
Mülakatı kazanan personel, yapılacak güvenlik soruşturması sonucunda, alım kararının Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından onaylanmasından sonra işe başlatılacaktır.
İŞ ŞARTLARI VE ÜCRET DURUMU
İstihdam edilecek olan Büro Görevlisi ; Vakfımızın Özel Hukuk Tüzel Kişiliğine haiz bir kurum olması sebebiyle; 4857 sayılı İş Kanununa göre İşçi statüsünde Belirsiz Süreli İş Sözleşmesi yapılacaktır. İstihdam edilecek olan personele; Vakıfların derecelendirilmelerine göre hazırlanan ve Fon Kurulunca belirlenen ücretler ödenir. Çalışma saatleri hafta içi 08.00 – 17.00 saatleri arasında günlük 8 saat olmak üzere haftalık toplam 40 saattir. İşin deneme süresi 2 ay olup, Vakıf Mütevelli Heyetince işe uygun görülmemesi durumunda sözleşme feshedilebilir.
İlgililere ilanen duyurulur. 15.11.2022
Metin ESEN
Yıldırım Kaymakamı
Vakıf Başkanı
BAŞVURU ADRESİ : Başvurular; http://vakifilan.aile.gov.tr adresine online yapılacaktır.
SYDV ADRESİ : Şükraniye Mah.7.Mercan Sok.No:3 Yıldırım / BURSA
İRTİBAT KİŞİLERİ : Vakıf Müdürü Nursen ÖRDE
: Sos.Yrd.İncl.Görv.M.Zeki KAYA
Telefon : 0 224 360 47 00 – 0 224 360 42 25